czy cholesterol off jest skuteczny?

Załącznik: opakowanie Cholesterol Off
Załącznik: opakowanie Cholesterol Off

Od pewnego czasu zaczynam się trochę martwic bo na badaniach wychodzi mi dużo za dużo cholesterolu i nie wiem co robic. Boje się trochę zawalu i sumie przypadkiem trafiłam na reklamę jakiegoś choleterol off, to podobno wlasnie na zbijanie cholesterolu. Co o tym myślicie?

Cholesterol Off - opinie użytkowników:

  1. Witajcie, mam takie małe pytanko, czy to będzie działa tez w przypadku osib w już podeszłym wieku? Chciałbym to sprezentować swojemu dziadkowi i nie wiem czy się opłaca, w sensie czy będzie mu to pomagało czy nie bardzo?

    Odpowiedz
  2. Dziwi mnie ze nie ma tego cholesterol off w aptekach bo byłem już w kilku i nic z tego…może ktoś wie która siec aptek to ma bo ja trochę nie ufam tym zakupom online. Z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedz
  3. Czy to trzeba brac regulanier już zawsze żeby utrzymać poziom cholesterolu w normie, czy kuracja iles tam trwa i potem na spokojnie można to sobie opdstwic? Pytam bo troszkę to drogie kurcze jest.

    Odpowiedz
  4. Generalnie to ja sam tego nie stosowałem, ale kupiłem dla swojego starszego już mocno ojca, który od lat ma problemy z cholesterolem i nie może się go pozbyć. Boi się mazdzycy przez to wszytsko i sprezentowałem mu bo wiem ze sam by nie kupił, cena jest trochę zaporowa, szczególnie dla starszych osób. Chwali jednak to sobie i mowi ze ostatnio na badaniach wyszlo mu ze sporo spadl mu poziom cholesterolu, wiec wychodzi ze jednak warto to stosować.

    Odpowiedz
  5. Wedlug mnie warto nawet ze względu na cene, bo jednak jest bezpieczny i efekty faktycznie są widoczne. Jedyny minus to to, ze działa naprawdę bardzo wolno. Dopiero po 2 miesiącach colesterol wrocil mi prawie ze do normy, ale w sumie gdzie mki się tam spieszy.

    Odpowiedz
  6. Tak nie do końca jestem zadowolony z działania tego produktu, kupiłem nastawiony na to ze naprawdę mi bardzo pomoze bo mam strasznie wysoki cholesterol. Ogólnie nie działa tak jak się tego spodziewałem. Troche obniżyło, ale bez przeasy, tanie to to nie jest, a jednak niewiele pomaga, wiec tak średnio jestem zadowolony. Jak ktoś nie ma takiego wysokiego cholesterolu to pewnie będzie zadowolony.

    Odpowiedz
  7. Fajna sprawa z tym cholesterolem odkad biore te tabletki, nawet lekarz się zdziwil trochę ze mi tak spadło. Pokazałem mu to to mówił ze skład jest natruralny i faktycznie powinien być bezpieczny. Stosuje dwa miesiące i jest ok, wiec wydaje mi się,z e warto w to zainwestować.

    Odpowiedz
  8. Dobre tylko kurcze mam straszne wiatry po tym i sam już nie wiem co z tym fantem zrobić kurcze…niby pomaga bo odkad stosuje ten cholesterol off to jakoś mniej tego cholesterolu, ale te wiatry powodują, ze wstyd normalnie wyjść gdzie na ulice kurcze…może tylko ja mam taki problem, nie mowie ze jest zły, ale mam taki kłopot.

    Odpowiedz
  9. Kupiłem po długich namysłach, po tym jak poczytałem komentarze na forum i w ogóle różne opinie. W sumie to nie spodziewałem się ze to w ogóle działa, a jednak. Na rezultaty się trochę długo czeka, ale jak już zacznie działać to jest ok.

    Odpowiedz
  10. Wydaje mi się ze to dlatego, ze skład tego produktu jest naturalny i po prostu na jednego będzie działac lepiej, a na drugiego mniej, tak mi się przynajmniej wydaje, ale ja się nie znam na tym. Jeśli jednak o mnie chodzi to rezultaty są do zaakceptowania. Leki na receptę mi tak nie pomagały.

    Odpowiedz
  11. Produkt ogólnie działa, tylko mam teraz dylemat co zrobić z lekami, które do tej pory brałem. Mam od lekarza trochę recept i teraz nie wiem czy brac wszystko czy to od lekarza darować sobie…Tabletki są skluteczne, ciekawe tylko jak długo efekty się utrzymają.

    Odpowiedz
  12. Najlepiej idz do lekarza i się go zapytaj. Ja jestem jeszcze stosunkowo młody, ale jednak cholesterol nie bardzo w normie, ale nie chce się szprycować lekami wydawanymi przez lekarzy. Stosuje na razie ten suplemnet i trzyma mi w normie cholesterol. Nie wiem jak to wygląda jak ktoś ma naprawdę wysoki, ale u mnie jest ok.

    Odpowiedz
  13. Ja tam nie wiedizałem czy warto to kupować, ale ze nie moglem sobie poradzić z cholesterolem to w końcu kupiłem. Nie jest tak źle, mam zastrzeżenia tylko co do ceny, trochę szkoda ze jest taka wysoka, ale tak poza tym to jest ok, nie narzekam specjalnie.

    Odpowiedz
  14. Czy ktoś stosował to i miał tak jak ja, ze co ktoras tabletka to goni do kibla jak cholera? Cholesterol faktycznie mi obniza, to generalnie nie mogę powiedzieć, ale z tymi rewolucjami żołądkowymi to trochę lipa.

    Odpowiedz
  15. Kurde ten cholester off to ściema jakich mało normalnie, strasznie się na tym zawiodłem i czuje się oszukany. Biorąc pod uwagę to ile kosztują te całe tabletki to normalnie masakra. Kupiłem sobie dwa pakowani i dwa miesiące łykałem te groszki i absolutnie nic. Jak cholesterol wysoki był tak jest wysoki. Dobrze chociaż tyle ze nie mam żadnych skutków ubocznych jak to nirektóryz piszą ze problemy w toalecie…mam tylko nadzieje, ze moja wątroba jest cała. Paskudztwo i tyle, naciągają ludzi zdesperowanych, którzy nnie radzą sobie ze swoim problemem.

    Odpowiedz
  16. Jak ktoś ma skutki uboczne w postaci rozwolnienia to polecam iść do lekarza bo u mnie okazało się, ze mam uczulenie na któryś składnik leku i tak reaguje organizm. Jestem zadowolony z tego jak działa ten produkt i lekarz dał mi jakieś dodatrkowe tabletki, które powodują, że nie mam już problemów z żołądkiem.

    Odpowiedz
  17. Ogólnie to nie mogę specjalnie powiedzieć niż cłego o tym, ale ktoś jak kupić to najtaniej? Gdzie to kupić żeby było tanio bo oferta ze strony producenta trochę nie na moją kieszeń kurcze…

    Odpowiedz
  18. Chyba nie masz co mszukac w innych miejscach bo ja nie wiedziałem tego jeszcze ani w aptekach ani w zadnych sklepach z suplementami. Wudocznie da się to kupować tylko u producenta. Zgadzam się, ze po takiej cenie spodziewałem się większego działania, ale bez przesady tez, nie jest aż tak bardzo źle przecież.

    Odpowiedz
  19. Całkiem niezły jest ten cholester off, rezultaty przychodzą po dłuższym czasie, ale za to trzymają się u mnie długo pomimo odstawienia już tabletek. Jak ktoś chce taniej kupować to najlepiej kilka opakowań na raz bo wtedy najtaniej, a to i tak trzeba brać długi czas dla dobrych efektów.

    Odpowiedz
  20. Orientujecie się może czy gdzieś jest jakieś oficjalne forum tego producenta? Ogólnie działa, ale nie do końca tak jak sobie to wyobrazałem i dlatego szukam miejsca gdzie można się poradzić. Jak ktoś wie to niech da znać bardzo proszę…

    Odpowiedz
  21. Całkiem fajna sprawa jest z tym produktem. Początkowo myslalem ze pewnie wydam dużo pieniędzy i to okaze się pic na wode, ale nie do końca tak jest. Może nie działa tak jak to tam sobie producent naskrobał na stronie, ale jednak źle nie jest i jestem zadowolony.

    Odpowiedz
  22. Potwierdzam, ze jak ktoś ma po tym rozwolnienie to nie ma się co irytować tylko trzeba isc do gastrologa z tym i ten pewnie coś poradzi. Tak było w moim przypadku.

    Odpowiedz
  23. Nawet całkiem niezły ten cholester off, przynajmniej spełnił moje oczekiwania, nie wiem na co liczą inni ale mogę polecić.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz